Przejdź do głównej zawartości

Nabici w butelkę

Znam ludzi, którzy sądzą, że jakość wody w ich mieszkaniach nie spełnia określonych wymagań. Ja nigdy wcześniej nie zwracałem na wodę w domu wystarczająco dużej uwagi. Było dla mnie jasne, że moja woda była twarda - na armaturze był kamień, a w czajniku osad. Przyzwyczaiłem się do takiej postaci rzeczy. Zmieniłem zdanie gdy wysłuchałem uwag specjalistów.
Dane kontaktowe do firmy zajmującej się szeroko pojętą inżynierią uzdatniania wody znalazłem tutaj http://www.klarsan.pl/kontakt.
Nie wiedziałem jednak, że jakość wody może odbijać się na smaku jedzenia czy stanie skóry oraz włosów.

Problem kamienia kotłowego i osadu w instalacji mogłem rozwiązać instalując zaproponowany przez handlowców zmiękczacz do wody.

Wszystko byłoby kolorowe gdyby nie instalacja zmiękczacza. Nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy na serwisantów i wziąłem instalację w swoje ręce. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Na szczęście instalacja wodociągowa działa już poprawnie. Teraz pije nie tylko smaczniejsze napoje (kawa, herbata), ale także czuje, że moja skóra jest w lepszej kondycji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Woda wodociągowa w Opolu

Uzdatnianie wody to temat, który dzieli ludzi. Niektórzy twierdzą, ze woda z kranu nadaje się do spożycia, inni używają specjalnych filtrów. Chociaż woda wodociągowa jest oczyszczona i teoretycznie nadaje się do spożycia, to nie chcemy jej pić chociażby ze względu na smak. Woda butelkowana jest zdrowsza, ma lepsze właściwości i po prostu dużo lepiej smakuje.

Pobieranie próbek wody do badania

Wytyczne dotyczące pobierania próbek wody do celów analizy są ściśle określane i opierają się na kilku zasadach ogólnych. Warto pamiętać, że ostateczna analiza wody musi być wykonana właściwie, co pozwoli na skuteczną ocenę jakości jej składu fizykochemicznego i mikrobiologicznego . Jeśli próbki do badań zostaną pobrane z tego samego miejsca, badanie wody będzie bardziej precyzyjne. Dzięki temu będzie mogła zostać ustalona o wiele dokładniejsza jakość wody.